städat

senaste 2 dagasrna har jag städat å tvättat såå sjukt mkt,jag städar ofta men nu vette 17 vart de kom ifrån..fyy fasiken..nån hjälp va ju inte å räkna med,men det blev klart iaf...så jkävla trökigt i 1 tim ca va det fint:/ hela dagen igår gick åt till städning och tvättning med..fyy fan va det suger och uppskattas inte ett dugg,imorse efter min sovmorgon såg det ut som fan här,så va bara ta fram dammsugaren och golvmoppen å trasan igen...såååå leess..
jag ser framför mig hela tiden hur allt ska se ut härhemma å det går det...för en liiiiten liiten stund..sem har jag såå mkt ideer..kikade på en sida igår om en tjej som byggde sina egna v-rums möbler faaan så snygga...ett helt v-rum för under 1000 kr på byggmax...de vill jag så trött på våra möbler,å allt...jag vill så mkt men allt tar upp så mkt tid,har inte ens hunni tapetsera klart köket,men de ska jag försöka ta idag,vill måla bordet med..men jag å mick är så oense om det ..han vill svart elk ha kvar jag vill ha vitt el svart bets...hjaha
sen vill jag ha ett linne skåp och en skänk...men ingen bil å inget släp..då kommer man inte långt=P
barnens rum vill jag gö ordning med...mest av allt...hjittat en säng jag ska köpa åt dem denna månad iaf..så får jag köpa andra delen nästa månad...sen komma på smart förvaring åt dem efter väggar osv...ska nog fan göra egna hyllor tror ja..




perfekt säng nu när dem små delar rum..sen när vi flyttar efter sommaren så får ja köpa en till säng bara:)
hatar å ha massa massa ideer på gång å inget att göra...kevin vill jag ge ett super rum..men vet inte vad..han är ju snart tonåring...han måste få nu säng emd...eftersom elias sppydde ner heeela hans så de gick igenom så den kastade jag...neee ska kika runt lite för inspiration:)



vill köpa en skrivare med så jag kan ta ut massa kort på barnen..å tavelramar..ne mina ideer...jag vill allt på en gg...bläää

Kommentarer
Postat av: Tanja

Ska ni flytta? Jag vet, man vill massor och hinner typ med ungar och hem, knappt...iaf hinns det inte med så som man vill att det ska vara. Tar man tid till ett projekt så försvinner tid från ett annat. Jag har typ ingen fritid alls, kör oftast på som en påtänd dåre och ändå hinner jag inte med allt jag vill:/ Mitt tips till dig Angelica för att hinna så mycket som möjligt är att skriva listor, haha...på riktigt, börja med det som är prio på och sedan hur du ska komma dit, punkta upp exakt vad som ska göras i vilken ordning, ibland eller ofta har vi listor över dagen för att hinna med allt. Planering är A och O :)

2012-05-05 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0