sitter här nu

efter städ i nästintill varge rum..idag igen,det tar aldrig nånsin slut med detta stääääääääääääd..blir galen!!!!!
men men som sagt njuter av det fina en stund iaf,övrigt då,har det vell inte hänt så mkt.
förra helgen va våra finska grannar över och väntade tills mick skulle sluta å jonte,dem vela ta nån öl med dem,och micks jobbarkompis kom med,så dem satt här på balkongen en sväng så gick dem upp till grannen och lyssnade på massa musik,skit trevliga=)
sen har jag och mick fixat massa på bilen efter att de va en som gick lös med en gräshacka på den för nåt år sedan,så nu börjar de bli fint på callen:)
ja lördags va jag iväg till sonja å tog nåt glas vin medans mick va hemma med barnen,va behövligt att komma iväg lite ,söndags fixade vi på bilen lite igen så kom micks jobbarkompis över på kaffe i solen,shit va varmt det va i helgen !!
sen har vi köpt världens sötaste lilla rosa 4 hjuling till davvi bavvi..skit stolt över den..och jag har bytt hårfärg till mitt vita igen:) trivs bäst då ja tror ja=P
ska nog köpa löshår nästa månad så man känner sig som folk igen saknar mitt lååååååånga hår såå mkt!!
ja sen har det vell inte hänt så mkt det vanliga städ och städ och tvätt å leka med barnen har vart massor ute..i det fina vädret som vart=D
lägger in massa kort ikväll=)

Mick ska jobba över idag och åka till huddik fram å tillb så davvi skulle åka med sa han,pappa grisen hon<3 älskar verkligen att åka bil med mick.
hon är såååå söt davvi hon tjatar om sin kusin natalia varge dag fleeeeeeera gg om dagen..hon låtsas ringer och pratar med,skit sött..så roligt när dem börjar förstå när dem leker,att dem minns och vill leka skit roligt=D
ne nu ska jag äta upp min hemma gjorda musli..vi har ju blivit nyttiga här hemma jag har inte ätit nå socker el godis på 2 veckor nu=P jo liiiite cola en dag=)
man ska ju kunna visa sig i sommar å inte behöva ligga i vassen..höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0