regn å rusk

fast jag tycker det är lite mysigt det med,kurera sig inne=)
tog en prommis i spöregnet imorse till dagis,konstigt jag gillar att gå i regnet ,fattas bara att ja skulle behöva lite regnkläder,mysigt tycker jag faktist,sen hem å käkat frulle med niiko,sen har jag tvättstuga idag,perfekt när det äe sånt här väder ju=)

nog för att jag hade planerat solsken idag å ute tid,men men efter regn kommer solsken,så idag blir det att dona hemma,se om simone å mikko dyker upp<3

nu sover niiko lite lunch och jag plockar lite å dricker kafe,städade igår kväll å det syns då inte idag:S ucha vad jag behöver förvaring,byråer behöver jag...ska nog lura till mig att få köpa 2 st..blir så rörigt med alla kläder på morgonen när jag inte hittar ett dyft=(

jaja ne nu ska ja forts:)


värdens bästa<3

min fiiiiina kärlek<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0