några dagar i sin snabbhet

i fredags gjorde vi inte så mkt,i lördags va det kalas för Kusinen Natalia som fyllde n3 år skit gullig liten flicka:) sen efter kalaset hade Micks bror Tom och hans tjej lina ordnat tipsrunda och grillning nere vid vattnet i hammarby skit mysigt att sitta vid elden vid vattnet,men va jobbigt att hålla koll på alla barnen,så blev mkt tjat från min sida "akta vattnet" lkivrädd för vatten jag:/ men skit mysigt iaf tack för det =D
sen åklte vi till tanja å johan där det blev mkt prat å treevligt,söndagen vaknade vi i storvik..tanja skulle jobba så mick hämtade kevs xbox så dem spelade,jag lekte med barnen å va ute med hela gänget..dems lilla timoty är så jäkla sööööööt!!!!!
sen begav vi oss hem vid 6 kanske,å somnade tidigt..måndags hade vi inga planer mick jobbade ju så han va aptrött efter jobbet med kevin åkte å sov i hammarby med sakarias,å jag gick till sonja på kvällen å drack ett glas vin å tjattrade..dessvärre hittade jag elias i spyor när jag kom hem och fick sen höra att kevin med spytt...välkommen magsjukan IGEN!! elias spydde hela natten å tisdagen va jag sviiiin dålig å spydde...
nu idag onsdag har jag försökt att städa upp härhemma men är helt slut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0