ligger här

och ska sova strax älsklingen min snarkarså gott här bredvid och niiko myser djupt sovandes dredvid han med :) jag är så kär idag,och ännu mer när man hör sin käresta nerätta hur mkt älskad man är..då njuter jag ännu mer..som häromdagen när han skulle backa och vända bilen så kollade jag på han och insåg hur lycklig jag är..kan ni få så..alltså bara så där? aja iaf så har detvell inte hänt så mkt..handlat lite och lagat käk..jo viiist ja..niiko ställde sig sj idag busungen..skiiit glad blev han,en riktig mallgroda..inte rädd för något! sen åt han mackisar å köttfärs sj med sked..liiten blir sååå stor alldeles för fort! ne nu ska jag ställa klockan åt gubben sen sooooova..

Kommentarer
Postat av: Tanja

Härligt att du känner så, eller att ni gör! Jag känner igen känslan, rätt som det är inser man vad man har, och får bekräftat hur värdefull man själv är...det är det som gör att man orkar trots alla duster, tjafs, städ och tråkiga vardagar, eller hur?

2012-06-01 @ 08:34:19
Postat av: angelica

ja det är verkligen som du säger:)

2012-06-04 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0