hellojsan

nu ligger alla barn kevin sover hos en kopis i natt igen,stora ungen min=D
Iaf kom vi utanför dörren idag till affären iaf..skönt med en prommis..
nu ska jag kika på tvn å käka massa chips,jag som gått ner i vikt äntligen höhö
ne men iaf ska ta mig en 3.5a tänkte ja..slocknar man fort sen ...riktigt ap
trött idag är ja:S gårdagen tog slut på mig!
mick spelar xbox så ja ska roa mig sj nu å lägga mig i tid tror ja nog :)



davvis nya docka hon ska ut å gå med:)) sötungar<3<3 Niiko skratta som 17 han =D
pappas påhitt i vanlig ordning<3





mina fina tulpaner(tror ja det är) jag plockade på väg hem från affären häromdagen:)

älskar blommor ja..synd det är så läskigt att plocka med kryp osv=S
får skicka ut mick i sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0