vilken dag

Håller på bli sjuk..ont i hela kroppen,och fryser..fyyyy tur det inte kom i helgen..vilken stress toook försenade på lördagen innan kalaset..men det blev bra iaf..kevin suuuper glad över sina presente :) fick xbox 360 kineckt lcd tv sammanlagt 2000 kr han fick spel filmer kläder och parfym :) sen på kvällen spelade jag simone mick kevin och jonte kineckt..skiiiit skoj..den knäpper ju kort med under spelet vi fick oss ett gott skratt åt :) Igår fixade mick å jag balkongen..simone gick lös här hemma å städade...tokan min :-) sen polerade å donade mick å jonte som vanligt med bilarna..sen åkte mick jag och barnrn å köpte nhl 12 till kevin than har fifa 12 med..å vela ha nhl och köpte en till dosa å 2 laddare..sen hitta ja en lila kepa åt han med...men sen närw vi kom hem va både nhl och kepan fel å det skulle lämnas tillb...men sen idag va det inge fel..då skulle han ha både nhl och kepan...va nog trött igår :p så nu sitter dem inne å spelar nhl 12 med kompisar..elias är på riktigt dåligt humör skriker å kaxar å tror han bestämmer hemma..lillgrabben:p På fredag ska vi alla hem till mamma å fira alla barnen..andreas å sandra kommer med..roligt :-) Min lilla plutt elias fyller ju 5 på fredag med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0