niiko sover

På altan så skönt att kunna bädda ner han ute sover så skönt då :) Simone å jonte kom tidigt imorse..jag å simone åkte å spana in en loppis..hittade 3 polisbilar till elias å en hylla till oss :) Sen åkte dem för ett tag sedan och skulle hjälpa jonte få hem bilen dems.. Medans tog jag tag i hemmet såg ut som en svinstia..förstår inte så alla rum utan barnens är klar..men det ska dem få hjälpa till med så kanske...kanske dem lär sig plocka undan efter sig..istället för att dem alltid tror jag ska göra det åt dem..sånt dem ska lära sig tycker jag..har dem nytta av sen..för dem ska lära sig tills dem blir äldre å ta hamnd om hemmet..sitt eget hem sen..men nog allt kommer mamma komma å hjälpa då med :p Ne ser fram emot mello ikväll...loreene bara måste vinna...så jäääävla bra låt!!!! Hon kommer vinnq hela skiten tror jag :D Ja sen då..får se när mick dyker upp vi skulle åka iväg med 4 hjulingen..men känner jag han rätt lär det ju ta ett tag innan han kommer :p Mat börjar bli dags att sätta igång med också..sen lunch idag ..men blev sen frulle med :) Funderar på om jag ska ge mig på borrning..men kanske bäst att låta emick sköta det..tycker de är läskigt att borra ja..speciellt i hårda väggar :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0