min andra hälft

Snarkar här på soffan bredvid mig sen nån timme tillb,sååå fin :) Tröttnade vell på att se mig springa omkring efter barnen lagt sig..fick nå ryck å tog köket för andra gg idag å golven så nu är det kliniskt rent därinne..bara alla skåp som skulle behöva sorteras..det vär jag slarvige med..önskar jaghade bättre ordning där..så det ska ja ta nån dag å börja med :) Sen plockade jag upp hallen å vardags rummet å torka av allt igen så bara geolven kvar där när jag kommer hem från dagis imorgon bitti..toan har jag skrubbat från golv tilltak i pauserna till bb så där är det skinanderent SKÖNT! barnens rum får sig en omgång imorgon :) Längtar till fredag å gå och sjunga med barnenigen och dem längtar med :) hoppas simone å miiko kanfölja med då också!! :) Haft i övrigt en kanon dag..davine börjarbli såååå rolig..en riktig liten madam frökren..sååå liten men ändå så mogen i settet helt otroeligt..och såå fruktansvärt vacker..fasiken så fin hon kommer bli!!! Dem växer så fort dem små liven..tänk lilla niiko blir 7 mån nu den 15e ...vart tar tiden vägen och kevin 10 år...herreggud!! Har jag vart mamma 10 år...sjukt å pluttkorven elias han är sååå jäkla rolig han säger så sjukt roliga saker! Man får sig sånt gott skratt flera gg om dagen till det barnen :)) min älskade älskade familj..det är då mitt allt det..föralltid..nåt som jag /vi skapat..helt otroligt..man bara känner när man hittat rätt här vi livet.det är så här jag vill leva..vi vill leva..ända som saknas är just nu en större lgh..jag är så nöjd med det jag har...allt annat är bara ett + min underbara sambo och mina barn är livet familjen och framtiden...funderar ofta på atten dag finns man inge mer..jag kanske går bort el mick el det otänkbara barnen..en hemsk tanke..men faktist verkligheten å fundera mkt på det idag..att jag ska sluta gnabba å visa all kärlek varge dag..låta barnen å mick få veta att jag älskar dem så otroligt å leva för dagen..som att det inte fanns nån morgondag..en dag finns det ingen sån för nån av oss å då ska man inte sitta å ångra något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0