magsjuka

Vaknade imorse kl 6 av att jag hörde mick ropa på "uuuulrik " fyy fan va han spydde :o Vet inte hur mycket van spytt..ja gjorde vättske ersättning som han drack..sen har jag vart sån snäll flickvän som tagit hand om han å bara låtit han legat..gått till affären med lillis å handla ått han min älskling..blåbärssoppa och klorin..livrädd för magsjuka ja..så jag har sanerat HEEEELA köket från golv till tak med ren klorin..och sen alla lister handtag osv i lgh..totaringen med :p ska ta hela toan och alla sängkläder osv imorgon bitti..så alla bakterier försvinner...ucha för att spy!! Livrädd för det verkligen..får panik :s Ja iaf så har jag medans mick å davvi och niiko vila middag hunnit ta alla rum ordentligt igen..utom toan..måste ju få bort tvätten imorgonbitti först..sen har jag å davvi lekt med dockhuset hennes..ska ner på rusta å fråga lite om tapetprover å göra ordning det och egna möbler så ska köpa plexiglas..såg det på öppnis dem gjort egna..skiit snygga..sen ska mik bygga en trappa som gått sönder :) snart fyller barnen med dem 2 största..skojigt :Dmina stooora grabbar så blir att planera kalas :p Ne nu käka å invänta bb med min sjukling å myysa massa..då kanske han blir frisk,så kramsjuk när han är sjuk min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0