leksaker

Igår kom ju andreas och hämta oss så vi åkte till mamma så kom kevin och mick lite senare åt mat å fikade tårta å massa gott :) elias fick pengar och leksaker sen ringde kevins farmor och farfar å sa att vi kunde komma å hämta massa leksaker så vi åkte dit brosan och jag...och käääära nån va leksaker davvi å elias fick...va gubbar himan spiderman osv vet inte vad alla heter huuur mkt som helst!! Bilar i mängder pussel en massa lego..krigsborg en stor än..hockyspel..tågbarner osv..hela bilen blev full..och elias och davvi överlyckliga!!!! Själv gick jag rundgång hos mamma hittade en kista jag tog hem..sen en byrå med sminkspegel vi inte fick med som jag får ta sen :) Idag har jag städat å börja målat småttingarnas rum :) fiiint blir e ' Sen har jag spraymålat kistan vit..men va ingen höjdare på de ja inte så får måla den sen en omgång :p Ne nu ska ja snart lägga mig....astrött efter att hållt igång hela dagen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0