kanon

Gick kanon på öppnis :) Davvi va inte så blyg..skönt..hon lekte förfullt med dockor och bilar å massa bebisar..å elias hade jätte skoj :)) Så vi lekte sjöng och fikade..så duktiga snälla barn jag har..sången tyckte dem va jätte skoj..båda sjöng med så fint :) Jag kännde m..han ig lite mindre bekväm..hatar folks blickar när jag kommer med barn..en nackdel med att se yngre ut faktist.. Ja sen gick vi iaf hem bebis tvärslocknade i fiina vagnen å hemma så tog jag tag i hemmet medans han sov hanf städa dammsuga och torka alla rum tom städa barnens rum..inte illa pinkat sen blev det lunch..kyckling ris och hemmagjord currysås..och wok mums diskade medans..så nu sover davvi och niiko igen så jag ska ta disken från lunchen nu å ta en kaffe sen kika en tvättid till imorgon..sen dyker min andra hälft upp efter 4 när han slutar så ska ha maten klar då och jordgubbs paj..min älskade snygging...vilken pudding han är :) Trodde inte jag kunna bli så kär som jag är och va mycket vi hunnit med på våra snart 4 år..4 år..löjligt känns som det är huuuur många år som helst :0 lära tänka efter lite :) ne en riktig bergodal barna har det vart när vi båda sagt tack å hej..men kärleken är för stark vi kommer alltid va ett par vi...hoppas jag å tror på..sen han börja jobbat har vi vart mycket gladare å lyckligare..innan höll vi nog påy gå varandra på nerverna när vi va uppi varanndra dag ut å dag in..jag tror det är viktigt att få sakna varandra..å det gör vi nu..då blir man lite så där nykär..som när han kommer efter jobbet pirrar det i magen...vilken stilig karl jag har :)) Ne slut på trams nu ska jag ta disken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0