här fortsätter

dagens slaverier..har hunni emd en prommis med barna i morse till affären å atädat hela köket,fattar inte hur det kan se ut som de gör efter en enda dag? bläää sen håller jag på att dona lite mellan varven..klätt en sittdyna till en bänk i hallen å flyttat om lite,så trött på möblerna här hemma så jag vill bara kasta ut skiten å köpa nytt,men men pengar växer ju sorgligt nog inte på träd...så man får göra det bästa av det m,an har,men en färgburk hade ju inte skadat nu..å tapetklister.. ne dax å utfodra monstrena mina...snacka om skööööööönt med dagis imorgon å jag å bebben ska ju på babyrytmiken så här ska det va klart idag så jag kan slappna av imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0