energin fortsätter flöda :)

Sååå jävla skönt med soooooooool..fasiken så pigg man blir! Började min dag med massa mys med barnen sen plockade jag upp å diskaå dona..sen gjorde vi en tidig lunch och niiko blev trött så vi klädde på oss å gick en promenad svängde förbi affären å köpte varsin dricka sen gi k vi till en lekpark å satt oss å njöt el jag satt å njöt barnen klättrade å hoppade å stoja så mysigt å se...man ser hur stora dem blivit aldeles egna små mini människor :) sengick vi till våran lekpark..va ute strax över 2 tim..niiko vaknade för snutte å somnade igen och davvi med så jag diskade efter lunchen å torkade köksfönstrena å alla bänkar å bordet å dammsög å skurade fforts ut i hallen å vardags rummet han med en kaffe på balkongen med sååååå skönt!! Sen blidde det mellis så bakade vi en chokladkaka å grädde som barnen mumsa i sig..sen lekte vi lite så kom pappsen hem helt slut efter jobbet å fi k mat å efterrätt snäll ja igår äppelpaj å idag chokladkaka :p Ja sen har de bara flytit på tvättade 2 maskiner gjort kvällsfika å lagt barnen tog en prommis med niiko å köpte jordgubbar sen nu har ja plockat upp lite å hängt tvätt inne...fyy va de luktar gott :) gjort en jordgubbs paj men jadå slocknade alla.. så här sitter jag nu..ska in i ett had sen å ta en renovering av mig sj å ha BUS så man får lite färg..fuska lite :p ser man piggare ut med..kanon produkt tycker jag :) fixa ögonbrynen med.. Sen imorgon blire öppna förskolan som barnen tjatat om hela dagen å sjunga..en utmaning å ta dem alla sj..men det ska gå bra..davine är ju så blyg bara men det är bara nyttigt att träffa nya folk /barn :)elias är ju det mest sociala barn jag träffat på så det är ju kanon en sån förebild på dagis :)) skönt med skola/lov nästa vecka så man kommer tillb i vardagen med alla rutiner..blir alldeles snurrig jag av lov..barnens vakna längre ingen veckarklocka allt bara kaos menså mysigt sammtidigt att få hadem alla hemma men skönt att komma tillb till vardags rutinerna sen :) Rörigt inlägg men har inte så mkt annat för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0