ska hon bli sååå stor nu??

fick telefon samtal från dagis igår,Davvi ska börja på en stor barns avdelning,NU???! elias började förra året när han va 4 1/2 å davvi börja nu,innan hon ens fyllt 3 år=D herregud,undra hur det kommer gå jag:( med nya personaler och barn,hon som är så försiktig och tar lång tid för henne att våga närma sig okända,puuuuu...elias avdelning gillar jag inte så mkt heller vissa personaler tål jag inte,tycker inte dem har så stor koll,men får prata med dem så jag känner mig tryggare i det hela:/ trodde ju att niiko skulle få gå med henne 1 år innan hon flyttades över..men icke,fast hon har ju elias där då ,men iaf:S

och då lilla Niiko då som ska börja hur ska det gå,ucha vilken separations ångest jag har,fyyyyyyyy! Niiko våran lilleplutt skrutt ska han bli så stor och börja på dagis snart,hemskt!

och på tal om lillis,vad det händer grejer med han,sååå stor han blir fort!
från att ligga å åla runt och sitta ostadigt sitter han nu sj,står i kryp ställning,reser sig kan stå en kort stund utan stöd,och sätter sig sj upp..skiiiit fort går det,han har blivit såå stor på ett par dagar,och heöllt galen,reser sig å släpper allt rammlar och upp igen,tänk att han komme rgå snart..lillisen våran <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0