nattar Niiko

som alla andra kvällar här hemma.blev lite sent idag..dem andra sover som vanligt. min städning är som bortblåst,så fruktansvärt trött på att ta hand om hem och barn sj..blä..men när man tror att man inte orkar mer och är totalt utmattad kommer alltid liiite liiite energi som får än att orka dagen ut för att få lite sömn för att börja om nästa dag..idag när jag va trött och less så gick vi ut å fick då den extra energiör att orka resten av dagen..så gick in och gjorde mat till M..snäll som jag är..men här hemma får man aldrig ett tack av någon..fast jag tvättar diskar handlar städar och slavar för dem varge dag..barnen har börjat tro dem får göra vad dem vill..och nu är det nog..elias fick va utan data och spel idag för han gjorde något han inte fick igår..ooch han trodde inte att jag skulle hålla mitt ord..men idag gjorde jag det och ska göra i forts med..så han lärde sig något iaf..måste få ordning i livet och hemmet nu för att orka känner jag när hjälp lyser med sin frånvaro..så nu ska jag bli likadan tills dem uppskattar allt jag gör..för allt jag gör är ju för dem ..ne god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0