min älskade älskling:)

somnade i mitt knä..han hade svårt att somna så han la sig i mitt knä och somnade bums <3 han va helt slut efter jobbet..men ända hjälpte han mig massor hemma..då blev jag glad..min älskade framtida man..kanske tidigare än ni kan ana :) imorgon ska troligt vis davvi sova hos sina kusiner...seperations ångest då hon aldrig sovit borta förutom en gg som bebis..så det blir spännande hon tjatar om sina kusiner 24/7 mick berätta att hon blev hysterisk när dem åkte hem i söndags..så roligt att hon kommit på att leka på riktigt :) visst ja fick gå på guidad tur hos vita damen här bredvid som inte kan ett ord svenska..fick äta alla dess möjliga sallader spenat örter och vitlökar osv i dems odlingar :p så fick jag med mig dems narionalnröd hem med..haha gott :D ne ha de bra alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0