ligger i sängen

ny ducshad och haft bus på mig så hoppas jag vaknar upp med lite bränna imorgon bitti :)nyss ställt väckar kl med 6.30 en söndag..ruttet..haha men men det får funka att jag däremot inte har mjölk hemma till mitt morgon kaffe är ett stoooort problem..inte skoj ! kul det ska bli iaf imorgon och träffa andreas igen och sandra å tuvan..ja och emilia med..va det skit länge sen nu..så det ska bli skoj..dock saknar jag davvi bavvi men hon är med pappa hos sina kusiner..hade tänkt tagit med henne och ha niiko hemma så han inte lever latjo i kyrkan..men det blev så här iat..davvi har det nog roligare där ist eftersom hon är så blyg..så de blir jag å grabbarna mina :) ne nu måste jag verkligen försöka sova så jag vaknar pigg imorgon natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0