konfirmationen

Va jätte fin igår..så stor hon blir emilia :) fast det va ganska lång tid i kyrkan 1 tim 45 min och mitt i niikos sovtid men det gick ok..satt å babblade med folken bakom och gjorde sina alla finaste grimaser :p sen strax innan det börja kom han på att om han ropa så lät det jätte mkt i kyrkan skit skoj tyckte han..efter 30min tappadehan orken och va jätte trött så gick ut och la han sen sov han på armen tills 15 min innan :) sen efter togs det massa kort sen hem till mamma och fika..andreas va trött efter att inte ha sovit sen natt jobbet så va inte kvar så länge sen va mick och davvi hemma när vi kom så mick fixade en grej på hans bil som va fel..sen städade jag å laga mat sen ladda vi ner filmen "the pact"nsom vi kollade på när barnen somnat..och fyyyy fan va läskig varken jag el mick vågade kolla och gömde oss under täcket :p sen idag har jag bara städat och trökat..håller på med mat sen blir det nog ut en sväng i skit vädret ! vart fan är sommaren?! lägger in klrt när jag sitter vid datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0