vilken jävla skit dag

så äckligt less på det mesta..vart som en zombie hela jävla dagen..är det meningen att livet ska vara så här..ska jag leva med den här skiten varge dag..saknar som faaaan en vän jag verkligen kan lita på och prata om precis allt med..hatar att hålla allt innom mig..jag blir galen jag vill skrika slå på något bara få ur mig all jävla skit å inte bli dömd för hur jag mår..för den jag är..så jävla less..trött arg ledsen besviken ja listan kan göras lång..hatar att ligga varge jävla natt och grubbla fundera räkna oroa mig..äckligt..söka hjälp..ja det kommer jag nog göra har ett liv och borde vell få njuta och va lycklig då?fy fan alltså..känner mig helt kocko..hur mkt klarar kroppen igentligen..jag är helt slut som människa orkar inte grubbla mer på saker jag inte kan göra något åt el förhindra..och ju mer jag tänker på något så känns odsen större att det ska inträffa..sjukt!underligt hur hjärnan fungerar.. nu ska jag försöka mig på ett nytt försök att sova natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0