sjukt varmt

vart hemma å städat å dona lite ute med barnen osv..så sjukt varmt väder idag :o sen blev det en sväng till storvik till tanja medans mick å co spelade innebandy mådde sjukt dåligt på vägen hem..riktig panik döds ångest å mick fattar ju noll..blää satt å tänkte hur många som krockar och dör i trafiken varge dag..så vaeför ska vi klara oss gämt..ska jag dö i en bil..el om det börjar nrinna i den..hur ska jag få ut dem då? ser man ju på filmer hur dem börjar brinna när dem krockar..kom hem och kevin va och badade hos en kompis och blev sen..kännde återigen paniken komma och började skriva till hans kompisar..hörde en bil utanför och va säker på att det va en polis det har skett en olycka..hur kommer jag reagera på det vad gör jag nu.en kevin kom då precis i dörren så känndes det genast bra..hur kunde jag låta han nada..kan ju drunkna å då är det mitt fel..fyy fan va trött jag blir låg vaken en evigher i natt med..för jag läste hemska saker på flashbacck å tänker att det kan ju hända mig med el min familj hur stor risk är det att vi 6 personer kommer klara oss utan dödsfall är det stor risk..jag kan ju dö imorgon..och vad händer barnen då?el mick kan ju omkomma i en bilolycka hur skulle jag klara att leva vidare då el händer barnen nå..då är det ju mitt fel jag födde dem..jag ska ju skydda dem..då har jag ju misslyckats..hur ska jag då kunna leva vidare..alla kommer ju dö nån gg..vet ju inte när el hir..så sjukt skrämmande att jag nu mår illa av tanken vem blir först..nån är ju först..gör det ont..vart tar man vägen..niiko och davine skulle dem ens minnas mig..ja niiko skulle ju inte men davine då..jag va ju 7 när pappa dog..jag minns han..men inte rösten..andreas va 6 och minns inte lika mkt..elias är 5..ne ucha nu ska ja gå och krama om alla barnen igen innan jag ska sova och mick med så klart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0