en stund över för mig sj

niiko somna för en stund sig och dem andra är utanför med kevin och gungar,och jag har nyss plockat upp å ska strax skura alla golv,hatar detta göra men får verkluigen ångest om jag inte gör det..jag kan skura golven 10 gg om dagen om det är så,direkt det är grus el nå på golvet måste jag skura å ta upp det,så jäkla rädd niiko ska sätta något i halsen..jag har sjukt mkt tänk om,kan föreställa mig alla dess möjliga katastrofer flera ggom dagen,på kvällarna kan jag ligga å fundera vad jag skulle göra i olika situationer /katastrofer å det kan bli måånga sömnlösa nätter,ligger å tänker flyktvägar och handlingar för dem mest fruktansvärt obehagliga tankar jag inte ens vill tänka..skiiiiiiiiiit jobbigt,åka bil tex är hemskt ser framför mig hur vi krockar hur bilar framför krockar å får verkligen döds ångest,skiiiit jobbigt,måste va jobbigt för mick med att alltid se mig rädd å höra att han måste gö det å det när vi åker,såå jävla drygt det här tar upp en såååå stor del i mitt liv,trodde det va normalt jag har ju alltid vart så...rädd för allt..men tydligen inte,alltid rädd att det ska hända barnen något el mick,när kevin va liten gick det så långt att jag sov med ytterdörren på glänt för "tänk om" det skulle hända mig något,då komm han ju inte ut för dörren låstes när man stängde den,el om det skulle börja brinna hemma hur ska alla komma ut,när jag har vart ensam hemma har det gått så långt att jag bärt in alla barnen i min säng så jag lättast ska få ut dem,sjuka saker,å det blir bara mer å mer,som att åka båt på semestern va rena rama döden för mig "tänk om "den skulle sjunka vad gör jag då..kollade så det fanns flytvästar till bebisen å funderade hur alla skulle få plats i livbåtarna,bläää...ett tag på båten började ja gråta för ja va så rädd ännu mer eftersom det gungade så fruktansvärt,så sjukt..försöker alltid låta bli åp tänka på det här,som nu ska elias å kevin ner på stan med dems kompis mamma...jaha tänk om dem kommer bort hur kommer dem hem...blääääääääää ne ni nu ska jag iaf skura golven å va med davvi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0