ucha

tid för begravningen är bestämd,förstår inte hur jag ska kunna se kevin så ledsen igen,å farmot å farfar han,dem är ju helt knäckta,så hemskt!
kommer bli sjukt jobbigt å sorglig dag,måste kika efter kläder till begravningen åt kevin med, hoppas han kommer klara det,döden för en 10 åring måste va svår att förstå sig på..men skönt för han å få ett farväl...

nu ska jag aldeles strax hämta mina älskade barn på dagis,vill bara krama dem massor å mysa..mina älskade barn alla 4 som får mig att kliva upp...vad gjorde man utan sina älskade barn...barn är livet,som fyller dagarna med glädje skratt å gråt...älskade barn vad vi älskar er!!!!<3<3

och mick min skatt..älskar dig så oändligt mkt..vårt liv är som en bergoch dal barna,men hur skoj hade det va om vägen endast va rak..jag älskar dig <3<3

ni min alldeles egna familj betyder ALLT<3<3

Kommentarer
Postat av: erika

vad hände med honom? srkrke kramar till kevin önskar inget barn detta.

2012-01-23 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0