snuttandes bebis

Ligger jag medt i sängen och en djupt sovande mick :) Haft en ganska lugn kväll davine slocknade på 2 sek å kev sover hos en kompis..elias däremot va inte så jätte sugen på att sova, han slog huvudet i dag så bulan gjorde ont :( Visst ja lillis blir stor va han äter.hitils älskar han gröt och har börjat få en port. Nu efter smakisarna :) helt överlycklig blir han..så imorgon ska han få äta frulle med mig å barnen..å se om kusin mikko kommer med mamma moooonie med å leker med oss :) Ska ut å leka på förmiddan med me småttingarna å ta lite nya kort :) Alla mina älskade barn blir så stora :) Kevin fyller 10 år om ca 2 mån..det är stort..2 siffrigt..så vi ska planera nå extra fint åt han :) Å elias min busunge blir 5 nästan sammtidigt..5 år han är ju fortf min gullis som älskar att mysa med mamma ska han bli stoor :s ojoj Ne nu somna bebis å har mick kramandes bakom så nu ska ja lägga mig jag med...natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0