sitter här igen ja orkar inte ta

tagfb i något gjort ordning köket,ja gråter mellan varven,jag gråter nog mer för att jag ens berättat öppet hur jag känner hur jag mår,som en sten som släppt,jag orkar inte hålla allt innom mig,men de är vell så när man känner sig ensam vem ska man prata med å dela sina tankar med,ingen som ser en..blää ja mår fan inte bra...jag vill bara få ordning på mitt liv,jag vill flytta jag vill trivas i hemmet och med mig sj...jag vill visa Mick hur mkt jag älskar han men hur gör man det när han ändå inte sert mig..jag finns bara men ingen ser mig känns det som...jag bara är jag abra finns...just nu känns allt bara åt helvetet..jag vill flytta kanske tillb till skutsk'är där jag har så många vänner med barn..där ja kan bli som folk igen,orkar inte sitta så här mer...innen å bara försvinna..jag orkar inget...inget är roligt å vad betyder då allt?

får man ta en paus från livet??

Kommentarer
Postat av: Katrin

Känner igen den där känslan... man är ensam fast man har alla runt om sej.. svårt att känna igen sej själv, den man blivit... hittar du nån bra lösning så hojta till! Kram!

2012-01-29 @ 20:21:00
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0