ny dag

vaknade strax efter 8 sovit skit dåligt inatt å vaknat flera gg å hade jätte svårt att sova..men ganska pigg ändå:)

kevin har sovit hela natten iaf...skönt för han..å mkt piggare idag..tur det<3

jag å davvi tog en prommis med lillis i snöstormen å köpte lite käk..makaroner köttbullar å gräddsås stog på menyn idag..och lillis fick för första gg smaka kött,blev kallops..va vell ingen jätte höjdare tror ja han tyckte kväljde å gjorde grimaser men gapade fint efter mer..nu sover han och elias är hos en kompis å davvi röjer kevin tror jag skulle gå hem till sin vän welto..jag har städat å diskat,såg ut som fan själv här efter gårdagen,då jag ägnade mig åt kevin ist för städ<3

ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0