blidde inte som ja tänkt

skulle ju köpa skinn stolar på jysk när dem nu hade sänkt 150 kr st,men till min förvåning är det fan bara båg annonsbladen dem ahr tagit in 4 st stolar var gävle sandviken och valbo hur kan man då annonsera ut de..less ja va jag behövde ju 6 st å valbo va slut,såååååå arg va ja...men simone snälla tog med sig davvi efter dagis och åkte till ikea med mig medans jag va hemma med småttingarna:) så nu fick ja fiina stolar och en matstol åt lillplutten som tyckte det va skit skoj å sitta med vid matbordet:)) riktig gullis,nu väntar jag lite försenad på att elias å davvi ska äta upp så vi kommer iväg,sen ska ja till affären och hem å städa tog köket igår kväll så skönt å slippa det idag:))

saknar min älskade finaste som är på jobbet men hoppas dagen går fort:)


ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0