bland dem värsta dagarma i mitt liv va idag...

hur berättar man att ssitt barns pappa gått bort...
det va det värsta jag tvingats göra i mitt liv...
jag har då aldrig sett min son så ledsen utan att kunna minska smärtan för han,ta bort den...men det går ju inte...
Jag är sååå jäkla glad jag har den familj jag har bror min åkte upp från stockholm med mamma hit för kevins skull..
å va här med oss,det har vart en hemsk dag..men har fått många fina ord som hjälpt mig att vara stark åt kevin..
som en gemensam vän sa att han har världens bästa ängel som kommer vaka kevin genom hela livet och det vet jag att han kommer,lika som jag kommer...
kommer vara en tung tid framöver nu med kevin..och man får lyssna till han han kommer va otroligt ledsen och arg,och det måste man låta han vara vi kan bara finnas där för han med all vår kärlek,jag mick och kevin hade en riktigt mysig kväll nu när småttingarna sov,vi gjorde goda bagueter å körde frågesport i soffan å kevin blev för en stund mkt gladare,trotts att det vänder fort..

min älskade son..vi finns alltid för dig


och du...vila i frid nu å vaka över din son...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0