vägning och mätning

Idag ska lilla Niiko få vägas å mätas min stora plutt ja tror han väger närmare 5 kilo och är 57 lång=)
Dock är min lilla plutt jätte täppt i näsan,tycker så synd om han men han verkar inte berörd av de alls som tur är,mamma bara som tycker synd om dig lilla hjärta<3

morgonen börja med en riktig monster davine som gör precis allt hon inte får för att pappa lära åka iväg snabbt en sväng då passar monstermärta på att bråka med mamma,vilket HUMÖR hon har=O

Lilla mini sitter i knät med å busar och Davine gör verkligen allt för att komma åt den hon tror det är hennes,ska ge den gosdjur ha den innan för tröjan som jag tror hon,mini älskar att ligga innanför tröjan vid brösten,varmt där:)

ne nu känns de lite brådis direkt mick kommer måste ja börja göra mig klar...byee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0