ucha nu är

de stökigt här hemma,ska vänta på att Niiko somnar om och fortsätta städa här,nyss matat han å lillkatten har fått mat,så nu springer mini runt i soffan å piper för hon vill ligga hos mig,å river å biter mig på armen,såå busig har lilla mini blivit på bara 3 dagar,riktig gullis:)

min stora gullis ja har i knäet börjar bli sååååå stor och tung,å vaken är med å kollar på allt,värdens finaste lilla bebis<3

nu håller dem på göra klart min baksida å lägger plattor,gud va snyggt de blir!!!
sen toan börjar dem med på måndag,så måste välja kakel idag,det blir mörkgrått,snyggt!!ska bli så roligt å få en snygg toa å kakel från golv till tak,här ljusblå matta nu på väggar å golv skit fuuuuuuula! ne ska bli skönt att få ordning,å nu håller ja på med rummena,de jag hinner mellan ammning å barnen..så de kommer kort när de är klart :)

ne ucha idag har ja massor att göra..så ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0