sååå jävla less

ja jag är så less nu så de finns inte ens ord för de tror ja,mitt hem är ett uppåner vänt KAOS mitt liv är kaos allt är kaos,fyyy fan

det borrar å det dunkar å det susar å det brusar jag har sån huvudvärk utav allt jävla borrande,hur kan de ens va meningen att dem menar man ska bo ehmma i skiten jag fattar inte,helt sjukt förfan=O

jag ska sitta hemma med ungar i denna skit,och till råga på allt,så komemr en äcklig jävla gubbe..." vi har ett stort problem" ja ha vadå??

jo så öppnar han skrubben,alltså då har vi saker upp till taket där,vi har packat in allt därå emnar att ajg ska tömma det sj..fy fan så less jag blir,så sjukt!!!
ja det av bara å tömma allt från mini moto till brandsläckare,va det svårt att sätta en lapp där å be mi8g tömma till idag,ne då kommer  dem strax innan dem ska in...å vart skulle ja göra av de i all hast jo fick bli kevs rum så nu är de kaos där,jag är så spyfärdig på detta nu så fy fan,ingen hänsyn alls..å ingen jävla hjälp får man heller...ucha säger jag bara,sen ha Niiko i detta skit emd,så man kan börja gråta förfan..
barnen kan elias kan inte vara på sitt rum knappt så man kommer till köket,ne men de är fullt normalt...


ne man ska fan straffas gämt....men de är barnen som blir lidandes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0