god dagens=D

Mick åkte till jobbet tidigt imorse,ja klev upp kl 7 och gjorde frulle till barnen,sen leta ja fram kläder till alla 4 å packade badkläder till kev,han drog till skolan ocg jag å snättingarna klädde på oss å tog vagnen med lillbebis å gick till dagis,skönt som 17 ute,å riktigt skönt med en prommis på morgonen så man vaknar till liv=P
lillen sov hela vägen å även 40 min hemma så jag plockade in alla skafferi varor efter storhandlingen igår och fixade upp köket,dock disken kvar,men de får ja ta när Niiko sover igen,sen tog ja hallen,barnens rum,vardagsrummet å toan,har massa tvätt att vika och fixa kevs rum kvar,så skönt när man är ensam å städa upp:)
ska hitta på nån mat med att göra så de finns tills mick kommer hem..vad återstår att se,
sen blir de hämta barnen kvart över 1..stanna i lekparken lite då,eftersom dem rivit våran och ska bygga en ny...spännande:)

Visst ja idag firar jag å min älskling 3 år,lite det låter=P med tanke på att de känns som vi alltid vart tills<3
3 år av bergådal barna,men vi har hållt ihop hela tiden å kommer fortsätta med det=D jag älskar dig min underbara skatt..så idag blir det lite extra mys kika på en film kanske å käka nå gott,tända lite ljus,får vi fira ordentligt sen för han ska ju7 trotts allt upp imorgon:(

jajaj nu somna min lilla plutt vid snutten så nu ska ja lägga han å fortsätta..ha en bra dag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0