det börjar ta sig i röran

snart så är det klart en vecka kvar får ja stå ut,ska bli så fruktansvärt jävla skönt att få tillb mitt hem barnens rum,slippa leva som ett kolli i vardagsrummet,fyyy fan va skönt,ska bli så skönt å städa upp allt skit flytta ordning rummen igen,stackars kevin ska få tillb sitt rum,barnen sitt mitt kök,min hall min skrubb mitt älskade hem...vilken pina det vart att leva så här,barnen trror dem får göra som dem vill bara för att det vart arbetare här å testar alla möjliga gränser,skit drygt!toan är nästan klar iaf,det är färdigkaklat å det blir såååååååååå fint,nya diskbänken är på plats med,fläkten står ouppackad i väntan på att få hängas upp,jag ska rensa alla skåpen nu nån dag med,åååå va skönt det ska bli å få tillb hemmet!!!!!!!!

slänger in några kort på Niiko å sin 3 månader äldre kusin Mikko från igår:)




och lilla davvi<3



tänk att hon blir 2 år om en månad...heeeeeeeeelt otroligt=O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0