BVC vägning+mätning

Idag har de vart en fartfylld dag =P
Imorse vakna jag av mick som hela veckan kl 6,davvi vcakna halv 7 med lillplutt,så gjorde dem klara å klädde på dem,sen väckte jag kevin och elias å klädde på dem,sen blidde det frulle för alla 4,kev gick till skolan och vi andra klädde på oss för en prommis till dagis,dem är så duktiga att gå davvi å elias,klagar inget å har så roligt å gå,håller varandra i handen...så gulliga:)

efter lämmning han ja till affären å hem..blöjbyte å matning,å en kaffe sen gjorde jag mig klar för en tur igen till bvc,lillen har växt nå otroligt på längden på 2 veckor=O 5 cm..han är nu hela 59.5 å sist va han 55.5 oj de är 4 cm =P men mkt iaf:) han vägde nu 5890 nästan 5900 g så himla stor han börjar bli=// min lilla plutt som inte är så liten längre,börjat jollra å flina har gullungen emd gjort,älskar att ligga utan blöja å prata med mamma..världs söt är han:)

men sen iaf hem..han ja bädda å dona lite medans plutt fortf sover,å nu sitter jagf här,för att återigen strax göra sig klar för att hämta små monstrena på dagis,bra motion detta:)
sen kl 4 slutar ju mick så lär ju hitta på nå att äta tills dess med,vilken hemma fru man är=P skämtåsido..
han är så duktig iaf som kliver upp i tid å tycker det är roligt på jobbet,å somnar i tid gör vi på kvällarna med nu..el iaf han=P jag är mer så att när barnen sommnar vill jag ha tid för mig sj..å helst städa upp tills morgonen så jag slipper städa hela dagarna fast då har ja kommit på att de får ja iaf göra,å samma sak..varge dag...men ja roligare än att bara sitta på arslet iaf..gör ja heldre nån nytta å jag gillar att ha det städat:)

ne nu blev de massa chabbel bara men iaf nu skaja göra nå innan barnen ska hämtas,ha en bra dag=D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0