vintern

står du runt hörnet å lurar...fyyy va kallt de va i morse när ja gick,blev att sätta på barnen overaller,å lillen mös ner sig i den mysiga åkpåsen,å där somna han gott,värre för en annan som inte är ett dugg rustad för vintern,fyyy

iaf har kommi hem för ett atg sen å bädda å dona lite,har inte så mkt att göra igår eftersom ja städa köket vid halv 10 igår kväll å skyura så ja skulle slippa idag...smart ja:)

ne men iaf så kommer syster sandra med tuva i dag å hennes vän sandra,så vi ska ha frisör salong,sandra ska ju döpa tuva nästa lördag så vill va fin då,skojigt så färga å klippa ska vi göra..

sen vette 17 avd som sker ska på bvc när ja hämtar barnen halv 2 å väga lillen..som blir såååååå stor..som inte är liten längre,men nu tycker inte ja ahn är en bebis,när han flaxar å sparkar med armar å ben å "pratar" å skrattar då är dem ju inge bebisar..bebisar sover bara å det gör då inte min..han sov en gg igår..på dagen vid 12 sen va de färdigsovit förutom 2 lurar på högst 10 min åt gången..skit unge=P

ja ne nu ska ja göra kaffe å sätta afrt,sen när mick kommer måste ja kika tvättid igen,fan man gör inge annat städar å tvättar..blää

skulle ju tapetsera klart igår med å fixa upp hyllor på barnens rum emn ne då lyser skruvmejslarna med sin frånvaroi,borra är ja ingen höjdare på å hitta inga plugg el skruv...såå typiskt jag ska köpa mig en egen verktygs låda som bara är min helst rosa så mick inte tar dem=P
sen massa skruv å plugg å annat nödvändigt penslar å sånt,så aj ahr nhå att göra hemma när ja får mina ryck =) så där vet du MICK de vill ajg ha i julklapp=D

ja på tal om de snart fylelr ju Davvi bavvi år min stoooora envisa tjej blir 2 år..herregud va fort de går=O fast kalaset blir flyttat till 23/10 sandra har ju dop den 22 å de kan aj ju inte missa:)

ne kaffe va de ja... byeee byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0