skapligt rastlös

ucha va rastlös jag är tänkte börja måla eftersom lillen sover och davvi satt i soffan å sov,men ne då är rollern antagligen kastad,bläää

börjat dona på kevs rum..men tappa lusten när ja insåg att jag behöver en pensel som också är borta..kastad..fyy va trök tur jag har å göra när mick kommer då ska barnens rum få sig ett lyft,annars har ja hängt upp 2 tavlor satt upp lite ljusstakar å små fixat lite..nu ska ja invänta en vän som ska hämta ett bord,orkar inte stå emd tonvis med grejer hemma nu ska de UT! varför blir man aldrig nöjd hemma..ucha..skulle kunna möblera å göra om hela dagarna om de va så..men ja iof vardagsrummet är ja ganska nöjd med går inte å gö så mkt annat än som vi har eftersom vi delkat av..men nya grejer skulle va skoj...som alltid...en soffa är som sagt prio!!!!

ne nu saknar ja min gubbe...

ha en bra dag=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0