njuter av lugnet

här sover alla kevin soma först å sist lillplutt för ca 1 1/2 tim sen...mick la sig med davine å snarkar högt..så ja får mysa med elias å sova:)

Nyss gjort matlåda till mick med,han har det bra han vilken hemma fru va...hahha

skulle ju städa upp här å diska innan ja la mig men de blir de inget av börja lite men är ap trött ja med,så får ta de imorrn iaf..inte så att den går iväh nån stans precis=P

mick bar ner skrotet i källaren iaf så nu ska ja ta tag i barnens rum igår,skulle ju fortsatt där efter mick bar ner men blev så himla sent mick däcka efter maten å sov  ett tag..men ja jag går då inte runt sysslo lös,har massa å ta tag i han ju inga tapeter heller,men men dem försvinner ju inte heller nån stans....som tur är..slipper ja bråska..

ska dra in ett skit väder över sverige imorrn..roligt läge,jag har regnkläderna på dagis..jhämtade dem ju i sol idag helt ovetandes om att det ska regna imorrn hur jävla skoj är de då?? inge skoj alls så hoppas regnet kommer på eftermiddan el iaf efter kl 9 så ja hinner hem..

typiskt det med jag skulle ju träffa min underbara fina vän angelica imorgon...men regnar de blir de lite väl drygt å gå...så då får vi dejta mnästa vecka i sånna fall...saknar henen massor!!


ja ne nu ska ja slå ner huvve i kudden på soffan sen slänga mig i säng..

god natt folket!

värdens bästa<3


min underbara familj<3<3



visst ja kolla niiko å elias vilka kopior



skrämmande....lik mamma =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0