Morrn morrn

här är ja vaken ensam,mick på jobbet och kev i skolan dem andra 3 små trollen sover fortf,sömntutor,
jag ska sätta på lite kaffe å vakna till liv tänkte jag:)

saknar min älskling idag men han slutar ju 4 å mamma å dem kommer vid 2 så tiden kommer nog gå ganska fort iaf:)

Mick överakska mig med att göra hemmagjord pizza igår så det gjorde vi vid halv 10 igår kväll mysigt det va,efter att vi stressat hela dagen å städat å dona,för att ha kalas jaa som ingen kom på förutom simone å jonathan,tur vi hade lite kalas bara vi dagen före i lördags när hon fick öppna sina presenter,och att hon inte är stor nog att förstå när dem amn bjudit inte ens kan höra av sig...fyyyy men hon lider inte som tur är det är vi bara som tycker det va fult gjort...

ne nu ska ja gö kaffe å invänta mina tröttmössor att vakna:)





älskar dig min skatt<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0