jag blir rent ut sagt galen snart

jag städade igår å skura å gjorde fint finns inte ens en anblick till att se det idag,det är fredag idag jag har MASSOR att göra,planera ett kalas, hinna köpa presenter, tapetsera klart, måla, köpa dop present, imorrn ska jag på dop mamma kommer å firar davvi på kvällen så då vill ja ju ha det klart på söndag har davine kalas för micks sida, jag är så jävla stressad så det finns inte,och nu när jag ska försöka få ordning här hemma ja då är ungarna som galna,dem bråkar slåss gör allt dem inte får,vänder jag bort ögat en sekund river dem i skåp tar precis allt dem inte får,dem slåss skriker å jävlas med varandra å mitt i all kaos så känner man sig som världens sämsta mamma som bara tjatar sammtidigt som ja ska försöka roa dem å få ordning..man uppskattas inte av nån här hemma å det är fan blääääääää

vareviga dag gör ja allt för att hålla det fint för att inte få så mkt att göra men ne det uppskattas inte av nån dem river lämnar skit framme matrester allt jag blir tokig!

hur ska jag hinna allt,får va vaken inatt å hålla på tills jag är klar..ucha va less jag är...

ne jag har en dålig dag idag!!

men om barnen ändå bara kunde va sams 5 min...

lillen är iaf så snäll å sover han...ne nu ska jag sätta fart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0