inte så pigg imorse

efter5 gårdagens vinpimplandes,va med sonja till helena som fyllde år,och där blev det nog några glas röd och vitvin förmkt=P
va lite rund under tossingarna när ja kom hem,sen skulle jag få sovmorgon imorse,å kan jag sova när ja är bakis??neeeeeeeeeee å det är så sjukt drygt!

så ist lagade jag mat å plocka undan lite sen efter mick å davvi sovi middag så städade vi upp köket hallen vardagsrummet och toan ordentligt,så inte de blir så drygt när ja är hemma imorgon när barnen inte går på dagis,men tvätta ska ja ge mig på iaf...huir nu det ska gå å ta med sig lillplutt å davvi till t-stugan=P

lite nya kort då...

lilleplutt som sov på em<3




davvi igår när vi lekte:)




nya toan en del av den iaf:)




nytapetserat




rumsavdelaren,mysigt,,men en ny soffa står högt på önskelistan,men tror vi ska ge oss på att bygga en sj=P





trevlig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0