vägning efter bvc

Min STORA pojke väger nu 7400 g och är 63,5 cm lång en så stor pojke som får så mkt beröm för att han är så tidig med mkt å me  på allt:))gullunge<3<3<3

sprutan gick suuuper,han grät inte det minsta utan la dessvärre av ett stort leende till sköterskorna,hur duktig som helst,dem va så förvånade å hade aldrig haft ett barn som va så snäll med 2 sprutor i benen så då fick han lite mer beröm=D

han är så lugn å snäll detta barn,så otroligt duktig på allt å världens gulligaste<3<3




fyyy avd jag älskar mina barn,har sagt det så många gg förr,att utan er vore jag inget och man vet inte vad riktig kärlek är förns man får barn,en kärlek som hur mkt man en försöker inte går att beskriva hur mkt man älskar sina barn å alltid kommer att göra,gör ont bara man tänker på det hur mkt man älskar dem...älskade barn!!!!!!!!


sen min älskade älskade Mick som är världens bästa styvpappa å pappa hur en 22 åring kommer in å tar rollen som som pappa hur moget är inte det,vi har våra dalar men det är hemskt hur mkt jag älskar denna kille,dem här 3 åren har vart ett riktigt prov emn vi klarar oss igenomj allt och blir bara starkare å starkare å min kärlek till han bara växer trotts att jag inte alltid visar det så vet jag att han vet hur mkt han betyder för mig och för oss,så otroligt mkt!! Det är han jag vill leva med resten av mitt liv å därför har vi våra planer på bröllop,bara ekonomin blir bättre har vi sagt så kommer det komma jag blir så glad av att veta att det är mig ahn vill leva med resten av livet med oss att han därför frågat om vi ska gifta oss...jag älskar dig så otroligt mkt mick,å värde sätter varge minut med dig!!!!



första kortet på oss för över 3 år sedan:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0