tvätt

Har haft tvättstuga idag med barnen så nu är alla kläder rena igen:)
så gulliga är dem små och hjälper till, duktiga barn man har<3

sen ahr aj röjt lite hemma,å dona lite,ska ner i källaren och leta reda på alla jul grejer å börja lite smått tänkte ja, sen fortsätta här hemma..
lillplutten sover nu och davine som vart vaken inatt har inte en tanke på att vila så hon får då vara vaken idag då..

helgen har gått super fort,mick va borta å hjuälpte jonathan å byta växellåda,så va jag iväg igår hela dagen fick mick tid själv med alla barnen å det hade gått bra:))
så hade vi lite myskväll när jag kom hem, så tråkigt att helgerna bara springer iväg..

ne nu ska jag vänta hem min pudding från jobbet å gå ut med davvi bavvi sen å gå lite tror ja bestämt,finns ju inget att gö härute nu inge lekparker ingenting så lite snö är välkommet nu så vi kan göra snögubbar och lyktor =D

ne nu ska ja ta en kopp kaffe innan lillplutten vaknar=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0