regn och rusk

fyyy va mina barn va svårväckta imorse ingen vela upp,men tillslut va dem färdig för dagis/skola innan jag skulle gå stog ja å höll i regnkläderna å tänkte ta med till dagis men lät bli trodde det skulle va som gårdagen iskallt å snorhalt,hinner halvvägs till dagis så börjar de regna....suck..så de blev en regnig promenad idag...

lillen sov fortf. när vi kom in så ja han vika en ikea säck med nytvättat å plocka lite så nu ligger lillhjärtat här i knät å får lite snutte sen ska ja forts..å min älskade Moonieeeeee ska komma med,så ska vi lämna in lite papper åt mick.

saknar min älskade karl så mkt,han är å jobbar i torsåker stackarn å gräver,bland människo ben,helt förskräckt ringde han igår morse å berätta om sina fynd,haha

nu längtar ja tills han kommer hem,ja är som nykär idag pirrar i magen när ja tänker på han å ett leende på läpparna,så min tur idag i går va han såå söt..."angelica jag är såååå nykär i dig idag" haha såååååå söt min älskling!!!!fyy va ja älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0