nu så

lagar Davvi å mamma middag,vi va nyss till affären hon å jag..lite bara mor å dotter tid..mys även om det bara va eb promenad till affären så är de så himla mysigt!!! när vi kom hem la sig pappa mick och vila lite,han är såå trött stackarn,men de är han värd som han sliter på jobbet:) såå himla stolt över han<3<3

ja iaf så valde mick mat idag...fläskfilehtyta med pasta...sviiiiiiinigt gott!!
sen blir det mys till idol..

har hafty simone och mikko här idag,då blir ja glad..sen även hennes syskonbarn..nils och olle så dem har lekt som 17..mamma sandra va å shoppa loss i valbo..sen kom systeryster sandra min och va in å vände hämtade sitt ps spel..hon har ju party imorrn för att hon fyllt jag å Monie är sugen på att åka dit men vi får se vad karlarna våra säger:))

ja sen imorrn åker min älskade kevin till sin farmor å farfar..till på söndag roligt för han=)

ja det va vell lite från mig det

här kommer receptet på Angelicas fläskfile gryta iaf:

fläskfile
Paprika
färska champinoner
purjolök
grädde
köttbuljong
och en skvätt soja


putsa fläskfileen och skär i bitar,fräs den så den får färg,sen håll på ca 2 dl vatten å en buljongtärning som får koka in..skiva champinonerna,paprikan och purjon under tiden.. sen fräser ni alla grönsaker så dem mjuknar lite i med köttet och 5 dl grädde,1 buljong tärning och låt puttra ca 30 min..i med en skvätt soja å servera till nykokt pasta tex bandspagetti..MUMS!!!!!!!!!!


sen vill amn kan man slänga i en skvätt creme frech och lite samba oalek men de glömde ja köpa:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0