morrn morrn

barnen är hemma idag så elias får piggna på sig lite nu,men han är piggare iaf:)

jag å mick började kolla på en JÄTTE bra film igår som rekomenderas varmt...The help såå himla bra mös vi och åt kex,men mick blev så himla trött efter en stund så han somnade mitt hjärta,men bra det iaf så han är pigg till jobbet:))

snart är det jul med huuuuua mig..

vi blir hos mamma hela familjen iår med som alla andra år..skulle ju ha vart hos andreas i stockholm med blev ändrade planer:)

ne nu har jag laddat hem scoobie doo till barnen å sätta på här i vardagsrummet på stor tvn..

men ha det så bra alla


Kommentarer
Postat av: Måånääää

FUUlT vi kolla oxo på den igår xD skitbra. äckligt hur folk va förr =P

2011-11-29 @ 19:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0