mick sover sen kl 7

å jag skulle väcka han men nu 3 timmar senare ger jag upp=P

sonja å helena va nyss över,skulle precis lägga mig ja med,men blev pigg,har vart såååååå sjukt jävla trött å seg idag,funderar strakt på att diska som mick skulle hjälpa till emd när han klev upp,men ja tar det nog imorgon ändå och lägger mig i tid:)
lillplutten somna nyss han med så han sover för natten nu han..kanske vi alla är lite utvilad imorrn,barnen ska på dagis å hemmet ska få sig en REJÄL omgång det ja hinner innan barnen ska hem å det ja hinner med Niiko,för han går ju i första hand:)
jag behöver rensa å ja behöver kasta en helvetes massa jäkla skrot,fyy va skit vi har hemma i skåp å garderober,vill bara bli av med allt,hoppas mick kan ta tummen ur rövva å hjälpa till med det i helgen för det är verkligen behövligt!

ne nu ska ja nog göra mig klar å kasta omkull mig på soffan innan sängen kallar,mick sover vell kvar med davvi han för han är då omöjlig att få upp...sömntuta=D

ne ha det bra alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0