ibland

kan ja bli så jävla äclad av folk,alltså behöver inte va nå speciellt bara kommer så där,så man kan spy..blääääää säger jag bara..ucha..

sjukstugan fortsätter här hemma,Elias är genom blöt och varm,så blir en dag till hemma ser det ut som,syackars liten:(( han är ganska pigg på dagarna sen på kvällen slår det till,inge roligt alls:(

men idag gjorde vi apelsiner som man sätter i nejlikor i,jag davvi och elias,dem tyckte det va ganska svårt så de sluta med att det va jag som fick göra det,men ja tycker de är skoj jag med...har hunnit städa upp lite med,men man hinner inte så mkt när dem är hemma dem bråkar så mkt davvi och elias men jag fick lite gjort iaf å tvättat 4 maskiner idag igen så nu är det tomt på tvätt tills typ imorgon:)
skulle hinna köra micks arbetskläder med,men han tyckte inte dem va nå skitiga så det tar ja imorrn vare sig han vill el inte:)
han är så trött efter jobbet min prins,som han sliter å får massa beröm för det med,så himla duktig,så glad att han tog tag i det här sj å kontaktade dem själv fast han va nervös när dem hade frågat efter han,så där växte han 1 dm i mina ögon,eftersom jag vet hur svårt det är för han,å kolla vad det slutade i,ett jobb,så roligt å se hur glad han är över det,lite mindre roligt att han är så trött på em,men det får vi ta igen på helgerna:))

ja i övrigt är det vell inte så mkt som händer här,lite sömn,sena nätter och tidiga mornar för mig,tur jag är van=D ne men de va vell lite från mig...natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0