god morgon

El morgon,har vart vaken sen strax efter 6 och somnade efter 1 vakna 2 gg inatt av bebis,så inte mkt sömn inte,men men..jag är sån som kan klara mig på maximalt lite sömn,och ändå fungera,mick tycker ja är knäpp haha

Moooniiiiiiiiii va här i går och blev så himla vacker i sitt hår 55 cm långt hår,såå tjusigt!!!!


ja ne ska sätta fart här hemma nu å fortsätta måla lite å städa å dona,kanske leta reda på en lekplats till barnen emd eftersom våra är rivna.. =(

ne kaffe nu sen sätta fart,här ligger man inte på latsidan inte =D




visst ja letar massor på nätet om hur ja bäst ska måla om mitt köksbord,det är ju ett dyrt och rejält bord så man ska göra de ordentligt,funderade på att lämna in på lackfirma,för alla skriver olika,grundmåla/inte grundmäla vaxa inte vaxa,roller/pensel/spruta..högblan/mellan blank,en djungel för mig detta=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0