go kväll

fyy va jag får sake rgjort på dagarna helt ptroligt,längtar tills opm 2 veckor då kjag får hem den största finaste spegel ja sett å 2 otroligt vackra gamla stolar jag ska fixa upp,skiiiit bra kommer de bli=D läääääääääängtar!


ja ne nu ska jag snart väcka upp gubben för lite mys innan sovdax han somnade nog med davine men vela ja skulle väcka han sen,han kan ju inte sova utan mig=P

och elias min lilla skitunge har vart hos moprmor sen i måndags så otroligt tomt utan han men han va en stor stolt pojke nu som fick följa med mormor hem,så mallig såååå<3 saknar han TOOOOOK mkt!!!!

sen har jag träffat min barndoms vän malin å hennes 3 söta barn 2 dsagar irad vilket lyx=D


men jag saknar min Moooooooniiiiiiiiii,moni kän dig manad på en prommis hit nu va=D

så himla fin vän simone som ja kommer va så rädd om fyy va jag gillar henne,en riktig toppen tjej,kärlek vid första ögonkastet =P å sen är ju våra små grabbar kusiner, med 3 mån mellanrum,våra go grabbar <3<3

ne men nnu ska ja ta min lilla kickboxare ja har i knät som ligger å flörtar med mig..


ha en toppen kväll=D

Kommentarer
Postat av: simone

nämen va gullii du e då =))tycker om dig ja å får se idag om jag kanske dyker upp ;B

2011-11-03 @ 07:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0