försov mig=S

skit skit skit...är så trött och lillen somnar ju så sent..vid 12..å sen upp tidigt å vakna på natten,jag behöver sömn...försov oss..vaknade 1 min över 8..stackars kev..han som inte gillar sin fröken fick komma försent,men lika bra att hon inte blir arg på han för då kallar ja till möte igen å då va hon ju inte så jävla road förra gg ja gjorde det,ne tål inte denna fröken...bläää
men han behöver bara kämpa med henne terminen ut nu..som tur är...

ja jag sitter här elias ropar i mitt öra 11111100000000000000000000000000047377373 gg scooby doo..scoooby doooooo..s lär vell sätta på det så han blir tyst nån gg lillmonstret,davvi å plutten sover fortfarande dem ...skönt för dem.hoppas på en dag utan regn så vi kan ta oss ut en sväng sen:)

ne göra frulle nu å slå på scoobie..å börja röja lite tror ja bestämt,får bli en stor städ i helgen:)




fyy vad jag saknar mitt långa hår där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0